Vilken helg!!!

Helgen, ja vad ska jag säga om den kan bara säga att det var den GRYMMASTE helgen sen jag kom hit. Fyyfaan va kul vi hade!!  Det var nämligen pride i Santiago, och Sophie ville dra dit så jag hängde på. Vi åkte på torsdagen och kom hem igår, söndag. Jag har verkligen fått en helt ny bild av Santiago nu! Innan tyckte jag inte alls om staden, grå och kall, men nu var det varmt och grönt och fullt av härliga människor! Vi har hängt runt med suuper folk verkligen och pride paraden shit asså helt underbart coolt, visste inte att det fanns en gayparad i Chile! Känns som om det finns hopp för det här landet ändå. Det är bra.

Och folket i Santiago känns så mkt mer öppna och trevliga, uuh jag gillar Santiago, fattas bara havet där. Känns nästan som ett nedslag att komma tillbaka till Valpo nu, men såg på schemat idag som hänger i skolan att vi ska ha en liten Santiago tripp om två veckor..bara att hålla ut!  Förutom gayparad gick vi även till världens coolaste reggaeclub! Jamminclub heter den och låg precis bredvid vårat hostel...gryyymt ställe verkligen, skönaste musiken och skönaste människorna..dit ska jag fler gånger!  Vi käkade grymmaste thai maten också på ett litet gatukök, en tallrik för 26 spänn!! Fatta det, hemma vad kostar det där  minst 60 spänn!  Det var så gott så vi käkade där fyra gånger haha vi blev värsta stammisarna och fick större portioner varje gång.

Ja fy fan vilken grym helg verkligen helt underbar! Ska fixa fram lite bilder sen från Sophie så får ni se från paraden.


Här sov vi! det ser lite trash ut men dom hade skönaste täcket!!



Coolaste Jaaaammin!!


Fixar fram fler pixx imorn! Tjiiings nu ska jag gå och kolla på ett nytt hus att bo i
börjar känna att jag inte trivs här där jag bor längre.


Kommentarer
Postat av: Marika

hihihihihihi låter ju roligt :D vart vill du ha ny bostad då? varför trivs du inte där du bor?

2008-09-30 @ 12:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0