Redigera I looove it!!

OOhhh idag var jag duktig må jag säga, satt i skolan och redigerade en film från klockan tolv till klockan åtta på kvällen, tiden går så fort när man redigerar, jag fattar inte hur dom klarar av att redigere tex sagan om ringen som är sjuk lång. Min film på typ fyra fem minuter tog liksom åtta timmar att göra klar, men iofs är jag ju inte proffs heller, men endå.
Annars en soft dag, jag och sophie gick hem till mig sen och kollade på idol, haha fortfarande lika kul, jag älskar idol!! Och den nya juryn äger hhaha fett sköna!  jag är idol nörd javisst! men det får man vara om man är på andra sidan jorden, för att få lite svensson känsla vill säga;)

Men nu är det dags att sova, tänkte försöka somna i lagom tid för imorgon har vi redovisning av filmen vi gjort, ska försöka lägga upp den här också..ska höta med läraren hur man kan göra!



Man måste borsta tänderna i Chile också!
Buenas Noches!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner igen konceptet av den här bilden

2008-10-01 @ 00:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0