chi chi chi le le le....



Jajjemen, nu har man vart på en fotbollsmatch i chile då! Gryyymt kan jag bara säga eller hur ska man beskriva synen av 80-90 tusen galna fans!! Sååå sjukt mycket folk och sånn skön stämning enda tills brassarna gjorde mål och ett till och ännu ett, hehehe det var ju lite B. Egentligen brydde jag mig inte så mycket om vem som skulle vinna men alltid kul om hemmalaget vinner liksom..fast egentligen, det coolaste var att se Ronaldinhos ribbskott...ni vet det där som han gör när han träffar ribban flera ggr i rad...han körde lite uppvisning innan matchen Cooolt..vilken jävla snubbe asså!
Imorn får jag lite bilder från matchen..slänger in dom sen!


Nej fan nu är jag sjuukt hungrig men det finns inte ett skit här hemma att käka..och idag till middag vart det ju såklart en empanada och tidigare en macka, ne jag måste skärpa till mig och handla hem riktig mat annars dör jag väl snart av vitaminbrist haha. Det enda jag har lagat här har hitills varit pasta med tomatsås haha Jag skulle nog göra vad som helst för köttbullar och potatismos nu eller en korv med bröd eller levergryta mmmmmmmm fan jag saknar maten där hemma. Imorn ska jag köpa hem potatis och kött och ketchup, fan va gott med kött.  Eller nee fetaost vill jag ha, det måste ju finnas feta ost uuuuhh mmm tomat med oliver och rödlök!! Shit måste sova nu innan jag dör här!! God natt..eller god morgon för er!


3-0 t brassarna alltså.

Kommentarer
Postat av: Marika

woooh :) var du utklädd till pöjk då?

2008-09-10 @ 12:55:12
Postat av: carin

haha du lever om boråslivet lite nu ju hahaha... vitaminbrist liksom o pasta med tomatsås haha nu saknas de bara massa regn så kommer du känna dig "hemma"... men hur faan kan du sakna levergryta, LEVER?! :S

2008-09-11 @ 14:42:11
Postat av: Gabby

Hej :)

Guud så kul, vill olckså vara nära brasilien..



Puss

2008-09-11 @ 20:56:38
URL: http://gaaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0