Alldeles för tråkig/lugn dag

Soft dag idag några timmar i skolan bara, vi kollade på film, fick nya uppgifter och käkade, stack hem nyligen för att tvätta men skiten var upptagen, har nu kommit på hur man använder tvättmaskinen haha jag är så smart! Så nu tycker jag det är skit kul att tvätta haha fast det är jobbigt att vänta på att det ska bli torrt..finns nämligen ingen torktumlare så här får man hänga tvätt som på den gamla goda tiden:P


Mmm händer annars idag då, ska väl plugga lite tror jag..mm det ska jag ska även iväg sen senare och handla hem lite bröd och frukt. Alltid bra att ha.


Fan va glad jag är att man kan ladda ner idol hahah det är så sjukt kul juh, så igår kollade jag och Sophie igenom fyra avsnitt. Fan folk är ju verkligen dumma i huvudet, snacka om noll självinsikt NOLL NOLL NOLL, men humor är det ju iaf så skit samma, kul att vissa människor bjuder på det. Är glad att prison break börjat också..iaf på download fronten, säsong fyra så jävla spännande!! Ibland känns det som om jag bara ligger hemma och kollar på film haha illa, nemen man kan ju inte alltid vara ute och röja liksom..det gör man ju inte hemma heller.

Ne dags för plugg nu då, lika bra att passa på när man har lite energiiiii


Här är lite smått och gott, snott  från Sophieee


Kommentarer
Postat av: carin

hahaha ohh ja du vet han snubben som hoppa runt eller ahh de kanske va en tjej men den iaf som sjöng "fittan sticker fram, fittan sticker fram hård och hårig hård och hårig..." haha jag såfg den på youtube i förrgår o så igår när vi skulle komma så kom vakten... han har vart där flera ggr men jag har aldrig tänkt på hur lika de va så jag bara ser honom o typ springer in på kontoret o as garvar... tänk om de va han liksom haha >_<

2008-09-18 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0