11 september

Fyyfaaaan duscha och tvätta håret i kallvatten, finns det något vidrigare??!?! Uhhh fatta hur bra vi har det i Svea egentligen..att man aldrig njuter mer av varm vatten hemma Fy fan skäms. Här är det iaf inget man kan ta för givet, vissa dagar finns det inge varmvatten men man måste ju likt förbannat duscha ändå Brrrr jag fryser ihjäl just nu!! Tänk på oss i Chile nästa gång ni tar en varm dusch  haha era svin!;)


I förrgår åkte jag in till Santiago för att kolla in vad som hände där under den 11 september, ni vet då när militärkuppen ägde rum i Chile och Pinochet tog över makten och förstörde hela skiten, så jag snackar inte om nån jävla world trade center kraschkatasrof nej det har hänt lite värre saken än så men alla tänker ju på det när man snackar om den 11 september. Men iaf måste skriva ett reportage om den 11 september och därför träffade jag Ales syrra för att intervjua henne om vad hon känner inför den här dagen. Vi snacka en massa men jag vet inte om jag får ihop till ett reportage vi får se...jag antecknade inte så mycket som jag borde ha gjort men vem har tid att anteckna när man sitter å snackar en massa skit hehhe aja ska nog kunna få ihop nått på nå sätt.


Idag har det vart en skit tråkig dag..iinte gjort ett skit fast jag borde ha pluggat en massa...ska börja snart! Måste bara fixa lite käk..och vad blir det om inte pasta med sås haha mmm varje dag, jag är värsta super kocken fan!

Allende, En död chile president.



Såhär ser tunnelbanan ut i Santiago


Kommentarer
Postat av: Marika

deras tub ser bättre ut än vår tub.

oh vetu, det är svinkallt här i svea nu.. jäkla hösten kom och tog över landet :O

2008-09-14 @ 11:56:23
Postat av: carin

haha jag tänkte på batman när jag såg snubben :P ahh nu ska jag nog hem o ta en varm dusch, din kalla pingvin ;P

2008-09-18 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0