valparaiso mi amor!!


Idag bar det av till valparaiso..wieeee HAVET!!! underbart fint!! Bilden visar valpo där i bakgrunden och jag står på en strand två ställen därifrån, typ 20 min med buss! Gissa vart jag ska bada i sommar!! vattnet är alldeles blååått, påminde mycket om södra europa!





Här är jag och ales pappa som har hjälpt mig med allt, precis allt!!! Suuuperduper snäll! om det inte varit för honom vet jag inte hur allt hade gått, chile är inte som europa..här behöver man proffs som kan grejerna! hehe men jag börjar lära mig lite smått om hur allt funkar här...men jag fattar fortfarande inte riktigt hur dom dä jävla pengarna funkar haha

Nu har jag även hittat  ett litet rum som jag ska bo i den första månaden, ska lägga upp lite fler bilder snart men måste vänta tills kameran laddats klart! Yessss


Kommentarer
Postat av: Marika

kjol och jacka på stranden äger :) när du komemr hem så kan vi åka bräda :D joel har lärt mig lite :D wiee.

ohohoh dom verkar jättesnälla ales släkt :) det är bra att du har några som kan guida lite :D

2008-08-24 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0