Pluggåsna


Sådärja, nu har man satt sig vid skolbänken igen! Fy fan i helvettet, hehe ne så illa är det inte än och jag tror inte det kommer bli så farligt heller, det verkar jävligt soft. Eller det kommer bli det man gör det till efter som man kommer jobba nästan helt självständigt...så jag tänkte försöka att inte lata mig allför mycket hahah. Men iaf skolan..ett stooort trä hus, skit kallt, typ 7 meter till tak och jag kan lova att där finns det gott om spöken!  Lärarna heter bengt och diego och klassisarna är ca 17 pers indelat på två kurser..och hitills är alla snälla iaf=P
Än så länge har vi inte fått så mkt information om vad vi ska göra vi har mest läst texter och kollat på dokumentärer, men det blir väl mer uppstyrt nästa vecka skulle jag tro! Nu är jag sjukt hungrig och ska kila ner till köket och fixa nått ätbart!


Taget från mitt fönster där jag bor...balkongen där är en del av skolans terass hahaha. såå nära skolan bor jag, blir nog ingen skolkning från min sida iaf...kan ju bli avslöjad ganska lätt om man säger så!

Kommentarer
Postat av: marikla

oooooh how nice. inte som i gymnasiet alls där vi satt i samma korridor och muppade som de andra hade lektioner. hahaha.

2008-08-28 @ 12:23:45
Postat av: Anonym

jag skrev marikLa!! jag kan inte ens stava mitt eget namn hahahahahahhaa

2008-08-28 @ 12:24:14
Postat av: Clauuuu

Jaaa det ser jätte mysigt ut, fota vad du äter det e ju skit kul å se vad man hittar på som utlänning i chile hihi

2008-08-28 @ 22:52:22
Postat av: Joel

Lindaa lindaaa, jag saknar dig, vad gör du?

nu har jag varit inne här och kollat minst 5ggr utan att du uppdaterat :(

2008-09-01 @ 06:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0