Mitt nya hem!

Här har vi mitt fina lilla rum, ca 1300 kr/månaden  med vatten, el,internet och allt sånt där man behöver som typ dammsugare å tvättmsskin å sånt tjaffs. egentligen är det här ett hostel och det kostar ca 100 kr per natt så man tjänar ganska mkt på att betala för en månad. Får se hur länge jag stannar här men minst en månad iaf men sen nr jag har börjat lära mig vart saker och ting finns i den här stan kanske jag flyttar till nått större, men jag vet inte för skolan ligger precis här intill så det är soft som fan!! dessutom är det helt sprillans nytt, ingen har bott i mitt rum innan, när de visade mig rummet höll en snubbe på att sätta upp duschgrejer och installera kranarna, sprillans alltså!


Här är min säng..jag köpte nya sängkläder, fanns iofs det här men jag ville ha ett sånt vanligt täcke som man har hemma ingen jävla filt så jag köpte ett täcke och fick påslakan och lakan på köpet



Sååå ser hela rummet ut...liiitet alltså
  

Kommentarer
Postat av: marika

litet men cooozy :)

2008-08-25 @ 11:43:15
Postat av: carin

Borås, borås, booooorås... kök då är de typ gemensamt utanför då?

2008-08-25 @ 12:57:01
Postat av: Sanna

Sjysst med helt nytt obebott rum!

2008-08-26 @ 02:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0