Los Pacos


Yes box nu har vi precis kommit hem från en liten stadstur, egentligen skulle vi till ett shopping center men gick förbi lite sevärdigheter på samma gång, här tex en "paco" som dom säger här alltså en polis fast paco får man absolut inte kalla  dom för då hamnar man i finkan sägs det här! Typ som polis polis potatis gris kanske fast lite värre då=P   men iaf...kommer inte ihåg vad för hus han står och vaktar men det var nått viktigt iaf hahha (claudia du vet väl, du är fan från chile) ;)
Förövrigt så är jag ju lika snygg på bilderna som vanligt hhahaha kanske inte:P







Och här har vi kvällens guider, carolina och camila (ales syrra och hennes kusse) Superduper snälla!! dom har lärt mig sjukt mycket saker och hjälper med allt! Mina chilenska skyddsänglar kan man säga!=)






Imorn far vi till valparaiso där jag ska bo resten av chile tiden, ska bli najsiigt men endå lite tråkigt för jag har kul som fan här..men skolan börjar på måndag så dags å dra! Och nu dags att borsta tänderna, natti natti!!

Kommentarer
Postat av: marika

okej okej så jag tänkte posta med riktigt namn den här gången hehehehehee. haha lindaaa du ser så glad ut på bildernaaa :D skola på måndag alltså? läskigt?

2008-08-23 @ 12:48:01
Postat av: Emma

Hej Linda!!!

Jag har en undran...Såg att du har vantar..är det kallt där?

Hoppas allt e bra därborta!!!!

2008-08-23 @ 22:07:23
Postat av: Lindaaa

heejj emsiiiii yes det är kallt..det är vinter här nu=) haha så sjukt..vinter i augusti! det är typ 8 grader här brrrrrr och det finns inga element i hemmen!!!!! galeettt



och siiii marika på måndag dras det igång..var i skolan idag å kolla läget..verkar heelt ok! ska bli spännande!!

2008-08-24 @ 01:44:23
Postat av: Carin

va faan när har de sommar ifall de är vinter nu >_<

värsta staden shyrre, lycka till imon mutta :P

2008-08-24 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0