Im off to chileeee...

Im off to chile...yes det gick, allt går om man vill! Nu jävlar ska här partas;) Sitter just nu på en flygplats i sweizch, alltså hur stavar man det jävla landet??? Aja ni hajar vad det står..chokladlandet, vad jag än tittar på här är det antingen choklad eller brunfärgat! Tjockisar.
Jag är smått uttråkad så tur att jag kunde koppla upp mig på nätet iaf, är fortfarande lång tid tills flyget går, en tolv timmars resa som först tar mig till brasilien, så jävla coolt..jag hoppas lite på att det kommer komma amazonas indianer och kapa planet, fatta najs!! Då ska jag joina deras stam! 
Ne nu ska jag kolla runt lite här och se om jag hittar en toa så man slipper bråka med alla på flyget sen när alla ska stå i pisskön!

Tjingpling på er...här är min väska förresten, den vägde 28 kg men man får egentligen bara ha med sig 20 kg..fast hon i incekningen tyckte att jag var så jävla het så hon gav mig ingen övervikt! YEAH!;)

Kommentarer
Postat av: Gabby

Hej Linda!!!

Galet kul att du får uppleva det här :)Om indianerna kommer, så hälsa fråm mig! Du kan ju redan språket :D

2008-08-20 @ 00:35:54
URL: http://gaaby.wordpress.com
Postat av: Anonym

jävla vikingo du får det så bra viting. I övrigt så tackar jag ör porrsidorna uppskattar dem ......caliente. kraaam hälsa brazilien

2008-08-21 @ 14:54:45
Postat av: Anonym

linsilusi du kommer vara saknad!

2008-08-21 @ 16:55:31
Postat av: Sanna-Panna Lingonkanna

Läser din blogg

2008-08-22 @ 01:54:36
Postat av: Sanna-Panna Lingonkanna

Haha, vafan hände där? Ha det så jävla kul och lova att du kommer hem igen.

2008-08-22 @ 01:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0