Here We Go!



Hejs svejs i lingonskogen, nu var det min tur att ta del av denna hysteriska bloggvärld. Eftersom jag snart flyr min kos tänkte jag att det vore lättast att skriva allt som kommer att hända på en blogg istället för att maila alla en efter en, assmart! Så från och med nu får ni kolla in läget här istället då jag nu slutar att lägga upp bilder på bilddagboken, eller njae jag kanske lägger upp där om det är nått najs jag vill visa i mängder men annars så kommer jag lägga upp bilderna här.
Förövrigt så är det bara 11 dagar kvar tills jag drar, fy fan i helvetet, 11 dagar går ju skit fort  så jag måste börja förbereda mig mentalt så jag inte skiter på mig på arlanda sen. Jag måste läsa ut en bok också på elva dagar vilket typ är som en minut för mig i bokläsning, jag är skit seg på att läsa..men den måste återlämnas innan jag drar så bäst att lägga på ett kol!  Men som sagt var check this out och häng på så kommer det nästan kännas som om ni  också är i Chile sen! hehe








Kommentarer
Postat av: hummus/hommos

yah jag kommer ha koll på din blogg sålänge du är därborta :D kommer sakna dig som fan!

2008-08-17 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0